Tillbaka från Kalifornien!

Nu är jag tillbaka efter att spenderat över fyra månader i Kalifornien där jag tillsammans med familjen vidgat våra vyer och lärt mig nya intressanta saker om skötsel men också arbete runt ekologisk kompensation, ekotjänster och habitat bakning som växer även nu inom EU. Vi besökte också statliga parker, nationalparker, Marina besökcenter, marina däggjursanäggningar och var på flera valsafari vilket var otroliga upplevelser 🙂

Junior Ranger program har studerats och provats i de olika parkerna med barnen och nya idéer har väckts.
Ser fram emot att nu vara tillbaka och använda alla mina nya kunskaper och göra mitt bästa för Kullabygden.

Blev en del surf också 🙂

Daniel Åberg
Platschef Kullaberg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2e1/22051681/files/2014/12/img_2413.jpg

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.